עשרות רכבים ערבים התפרעו בכביש 5; כך זה נגמר

בנצי לייזרוביץ No Comments on עשרות רכבים ערבים התפרעו בכביש 5; כך זה נגמר

אמש בשעות הלילה התפרעות של יותר מ-100 רכבים ערביים בכביש 5. ראש מועצת שומרון יוסי דגן שעבר במקרה במקום עם צוותו, התעמת איתם והבריח את המתפרעים כ-20 דקות עד להגעת הכוחות. דגן: "השומרון לא יהיה המזרח הפרוע, נחיה בראש מורם בארצנו"

צילום: עדו זאבי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (חמישי) בשעות הלילה המאוחרות התפרעו יותר מ-100 רכבים ערביים, מכפרים פלסטיניים וערבים ישראלים, בכביש 5. רכבים שחנו לצידי הכביש נסעו בבת אחת במהירות גבוהה או נמוכה תוך סיכון הנוסעים.

כמו כן עשרות מתפרעים התקהלו במחלף ברקן וחסמו רכבים ישראלים תוך צעקות לאומניות והעלו לרשת, חלקם השליכו אבנים ממחלף ברקן על רכבים נוסעים בכביש 5, במחלף ברקן ירו זיקוק לעבר רכב של תושבת.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שעבר במקום עם אנשי הצוות שלו, לאחר שהגיע מאירוע הכתרת רב הישוב לשם, רץ לעבר המתפרעים, התעמת איתם והבריח אותם מהמקום – עד להגעת כוחות גדולים של צבא ומשטרה בפיקוד מח"ט אפרים אל"מ מורדי וויס.

כוחות הצבא עיכבו עשרות מתפרעים, 2 נעצרו שנמצאו בטלפונים שלהם תמונות עם נשק, 6 רכבים הוחרמו, 16 דוחות ניתנו. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "השומרון לא יהיה המזרח הפרוע, אנחנו אזרחים כמו כל איזור אחר ולא ניתן לאף אחד לסכן את חיי התושבים כאן. אני מודה למח"ט אפרים, מפקד מרחב שומרון ולכל הכוחות הגדולים שהגיעו של צבא מג"ב ומשטרה שטיפלו בחומרה בנושא. אנחנו נעמוד על כך ונחיה כאן תמיד בבטחון ובראש מורם".

איש אם תרצו תום ניסני שעבר במקרה במקום כתב: "אנחנו חיים אשכרה בשטח הפקר. שתבינו שאלמלא יוסי דגן והעוזר שלו עידו זאבי עוברים בשטח במקרה ומתעמתים עם הערבים, כביש 5 היה הופך למרחץ דמים. איך אמר לי אחד המבינים בשטח? לערבים הישראלים עוד יוכלו להחרים את הרכב, הערבים הפלסטינים עוד רגע הולכים הביתה. הפקרות".



0 תגובות